Documente necesare

Documente necesare Persoane Fizice

    • Cerere finanțare
    • Documente de identificare: buletin/ carte identitate/ pașaport;
    • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare;
    • Adeverință de venit sau acord ANAF
    • Alte documente care atestă caracterul permanent al venitului: contracte de închiriere, cupoane de pensie, dividende etc.

Documente necesare Persoane Juridice

    • Cerere de finanțare
    • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare
    • Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor

Acte juridice:

    • Certificatul de înmatriculare, actele constitutive şi actele adiţionale la actele constitutive (dacă este cazul)
    • Hotărâre a organelor statutare (AGA, CA etc.) din care să rezulte acordul acționarilor/asociaților privind achiziţionarea bunului în leasing, precum şi împuternicirea persoanelor ce reprezintă firma în negocierea şi semnarea contractului de leasing
    • Actul de identitate al persoanei care semnează contractul de leasing
    • Specimen de semnătura vizat de bancă – conformă cu originalul de bancă.

Acte contabile:

    • Ultimele două bilanţuri anuale disponibile vizate de Administraţia Financiară însoţite de balanţele şi anexele aferente
    • Ultima balanţă de verificare disponibilă semnată şi ştampilată

 

Preaprobare rapidă în 24H: este necesar să ne trimiți scanat ultimul bilanț depus împreună cu ultima balanță emisă alături de CUI-ul firmei și CI-ul administratorului, iar noi vom reveni cu un răspuns referitor la posibilitatea obținerii unei finanțări.

Documente necesare Persoane Fizice Autorizate

    • Cerere finanţare
    • Acte de identitate pentru solicitant
    • Registrul de încasări şi plăţi semnat şi stampilat, valabil pe ultimele 3 luni (min. 1 lună pentru entităţi nou înfiinţate)
    • Declaraţia de venituri înregistrată la Administraţia Financiară pentru ultimii doi ani de activitate
    • Declaraţia finală pentru venit global aferentă anului anterior
    • Declaraţia pe venit anticipată pentru PFA nou înfiinţată
    • Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare
    • Declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor

Documente specifice necesare analizei în vederea încheierii contractului de leasing

Persoană fizică autorizată (PFA)

    • Autorizaţie pentru desfăşurarea de către persoane fizice a unor activităţi în mod independent;
    • Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
    • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile).

Asociaţie familială (AF)

    • Autorizaţie pentru înfiinţarea şi funcţionarea unei asociaţii familiale;
    • Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
    • Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile);
    • Procură autentificată de reprezentare în relaţiile cu terţii.

Birou executor judecătoresc (BEJ)

    • Ordin emis de Ministrul Justiției privind numirea în funcţia de executor judecătoresc;
    • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BEJ.

Birou notar public (BNP)

    • Ordin emis de Ministrul Justiției privind numirea în funcţia de notar public;
    • Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BNP;
    • Contract de asociere, când sunt asociaţi mai mulţi notari publici.

Avocaţi (CIA/ CAA/ SCPA)

    • Decizie de numire ca avocat definitiv emisă de Barou şi avizată de Uniunea Naţională a Barourilor din România (U.N.B.R.);
    • Decizie de înfiinţare a CIA/ CAA/ SCPA emisă de Baroul din circumscripţia în care îşi are sediul profesional;
    • Act constitutiv (contract de asociere), hotărâre a asociaţilor (CAA sau SCPA).

Medici (CMI/ CMG/ CMA/ SCM)

    • Autorizație de liberă practică emisă de Direcția de Sănătate Publică (DSP);
    • Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP;
    • Contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM).

 

Preaprobare rapidă în 24H: este necesar să ne trimiți scanat ultimul bilanț depus, împreună cu ultima balanță emisă alături de CUI-ul firmei și CI-ul administratorului și vom reveni cu un răspuns referitor la posibilitatea obținerii unei finanțări.