Documente necesare Persoane Fizice
- Cerere finanțare
- Documente de identificare: buletin/ carte identitate/ pașaport;
- Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare;
- Adeverință de venit sau acord ANAF
- Alte documente care atestă caracterul permanent al venitului: contracte de închiriere, cupoane de pensie, dividende etc.
Documente necesare Persoane Juridice
- Cerere de finanțare
- Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare
- Declarație privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
Acte juridice:
- Certificatul de înmatriculare, actele constitutive şi actele adiţionale la actele constitutive (dacă este cazul)
- Hotărâre a organelor statutare (AGA, CA etc.) din care să rezulte acordul acționarilor/asociaților privind achiziţionarea bunului în leasing, precum şi împuternicirea persoanelor ce reprezintă firma în negocierea şi semnarea contractului de leasing
- Actul de identitate al persoanei care semnează contractul de leasing
- Specimen de semnătura vizat de bancă – conformă cu originalul de bancă.
Acte contabile:
- Ultimele două bilanţuri anuale disponibile vizate de Administraţia Financiară însoţite de balanţele şi anexele aferente
- Ultima balanţă de verificare disponibilă semnată şi ştampilată
Preaprobare rapidă în 24H: este necesar să ne trimiți scanat ultimul bilanț depus împreună cu ultima balanță emisă alături de CUI-ul firmei și CI-ul administratorului, iar noi vom reveni cu un răspuns referitor la posibilitatea obținerii unei finanțări.
Documente necesare Persoane Fizice Autorizate
- Cerere finanţare
- Acte de identitate pentru solicitant
- Registrul de încasări şi plăţi semnat şi stampilat, valabil pe ultimele 3 luni (min. 1 lună pentru entităţi nou înfiinţate)
- Declaraţia de venituri înregistrată la Administraţia Financiară pentru ultimii doi ani de activitate
- Declaraţia finală pentru venit global aferentă anului anterior
- Declaraţia pe venit anticipată pentru PFA nou înfiinţată
- Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare
- Declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
Documente specifice necesare analizei în vederea încheierii contractului de leasing
Persoană fizică autorizată (PFA)
- Autorizaţie pentru desfăşurarea de către persoane fizice a unor activităţi în mod independent;
- Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
- Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile).
Asociaţie familială (AF)
- Autorizaţie pentru înfiinţarea şi funcţionarea unei asociaţii familiale;
- Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
- Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile);
- Procură autentificată de reprezentare în relaţiile cu terţii.
Birou executor judecătoresc (BEJ)
- Ordin emis de Ministrul Justiției privind numirea în funcţia de executor judecătoresc;
- Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BEJ.
Birou notar public (BNP)
- Ordin emis de Ministrul Justiției privind numirea în funcţia de notar public;
- Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BNP;
- Contract de asociere, când sunt asociaţi mai mulţi notari publici.
Avocaţi (CIA/ CAA/ SCPA)
- Decizie de numire ca avocat definitiv emisă de Barou şi avizată de Uniunea Naţională a Barourilor din România (U.N.B.R.);
- Decizie de înfiinţare a CIA/ CAA/ SCPA emisă de Baroul din circumscripţia în care îşi are sediul profesional;
- Act constitutiv (contract de asociere), hotărâre a asociaţilor (CAA sau SCPA).
Medici (CMI/ CMG/ CMA/ SCM)
- Autorizație de liberă practică emisă de Direcția de Sănătate Publică (DSP);
- Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP;
- Contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM).
Preaprobare rapidă în 24H: este necesar să ne trimiți scanat ultimul bilanț depus, împreună cu ultima balanță emisă alături de CUI-ul firmei și CI-ul administratorului și vom reveni cu un răspuns referitor la posibilitatea obținerii unei finanțări.